Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@samanta-butik.pl lub drogą pocztową na adres SAMANTA Pamela Kiszkiel, ul. Jesienna 2, 64-600 Oborniki.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: SAMANTA Pamela Kiszkiel, ul. Jesienna 2, 64-600 Oborniki, kontakt@samanta-butik.pl, +48 573 009 500.
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w § 9 naszego Regulaminu sprzedaży.